XVI КОНФЕРЕНЦІЯ УЧНІВСЬКИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ «РІЗДВЯНІ ЧИТАННЯ» (20-27 січня 2017 р.)

 

Кафедра на facebook

1

20 і 27 січня 2017 р. на базі Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна відбулася 16-та Конференція учнівських дослідницьких робіт «Різдвяні читання» наукового товариства «Нартекс».

nartex

Організаторами конференції стали Комунальний заклад “Школа мистецтв Харківської міської ради”, кафедра історії стародавнього світу та середніх віків історичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна та факультет математики та інформатики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

2

Робота конференції відбувалася за 11 секціями: «археологія», «філософія, культурологія та релігієзнавство», «соціологія та педагогіка», «всесвітня історія», «історія України», «краєзнавство», секції «літературознавства та мовознавства», та секції технічного напряму – «технічні та природничі науки», «математики та комп’ютерних наук» та «Нартекс юніор».

3

У конференції взяли участь понад 100 учасників.

5

Пленарне засідання провели голова організаційного комітету, кандидат історичних наук, доцент, декан історичного факультету ХНУ ім. В. Н. Каразіна Литовченко Сергій Дмитрович та доктор історичних наук, професор, завідувач кафедрою історії стародавнього світу та середніх віків історичного факультету ХНУ ім. В. Н. Каразіна Сорочан Сергій Борисович. Значний вклад у підготовку і проведення конференції зробили історичний факультет, факультет математики та інформатики, соціологічний та філософський факультети ХНУ ім. В. Н. Каразіна, а також Харківська духовна семінарія.

4

КРАЩІ УЧНІВСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ. ГУМАНІТАРНІ СЕКЦІЇ

Секція АРХЕОЛОГІЯ

І. Кікоть К. «Пізньоантична базиліка в Тірі» (9 клас ХЗОШ № 120).
ІІ. Зімонін В. «Наземні каркасно-глинобитні споруди на поселенні (11 клас «Обдарованість» ).
ІІІ. Кошарна В. «Рання базиліка 1935 року: до питання про інтерпретацію» (11 клас ХГ №).

Секція ФІЛОСОФІЯ, КУЛЬТУРОЛОГІЯ ТА РЕЛІГІЄЗНАВСТВО

І. Саенко А. «Філософія екзистенціалізму у творчості А.Камю» (11 клас «Обдарованість»).
ІІ. Клівак А. «Містичні практики православного ісихазму та дзен-буддистської медитації: порівняльний аналіз» ( 9 клас ХНВК № 45 «Академічна гімназія»).
ІІІ. Канцевич М. «Ранньохристиянські пам’ятки Херсонеса» ( 10 клас «Лєствіца»).

Секція СОЦІОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА

І. Гладковська А. «Профільне навчання у школі: свобода вибору курсів та мотивація у навчанні» (11 клас ХЗОШ № 52).
ІІ. Каспарова М. «Науково-дослідницька діяльність учнів у позашкільному навчальному закладі» (10 клас ХГ № 55).
ІІІ. Петренко Т. Сленг сучасного школяра (10 кл., ХГ № 1).

Секція ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

І. Гурко В. «Конституційна реформа Мейдзі» ( 11 клас ХГ № 1 ).
ІІ. Селєвьорстова Ю. «Одяг городян ранньосередньовічного Херсонесу-Херсону в контексті візантійської традиції» (10 клас ХЗОШ№ 37).
ІІІ. Шлома А. «Лицо советской сатиры: анализ обложек журнала «Крокодил» (1922-1991)» (10 класс ХГ № 1).

Секція ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

І. Долгінцева Р. «Самоусвідомлення та сприйняття учасників гайдамацького руху» (11 клас ХЗОШ № 64).
ІІ. Платухіна М. ««Життя після смерті»: образи Тараса Шевченка в радянській візуальній пропаганді» ( 10 клас «Обдарованість»).
ІІІ. Зінченко Е. «Українське кобзарство як об’єкт репресивної політики радянської влади» ( 11 клас Олексіївської загальноосвітньої школи Краснокутської районної ради Харківської обл.).

Секція КРАЄЗНАВСТВО

І. Майстренко Д. «Житлове питання у Харкові в 20-ті – 30-ті рр.» (11 клас ХГ № 55).
ІІ. Зіньковська Ю. «Позанавчальні практики студенства повоєнного Харкова» ( 11 клас ХЗОШ№ 37).
ІІІ. Сабадаш В. «Висвітлення українізації в газетах 1920-30-х років: республіканський та регіональний вимір (на прикладі Харківщини)» ( 11 клас ХГ № 46).
IV. Уманський Д. «Місця пам’яті євреїв міста Харкова» ( 9 клас ХНВК № 45 «Академічна гімназія»).

Секція ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ТА МОВОЗНАВСТВО 1

І. Чаговець О. «Модель глобального суспільства ХХ сторіччя у романі В.Голдінга «Володар мух»» (10 клас «Обдарованість»).
ІІ. Кравченко С. «Проблема моральної деградації українського селянства в романі «Село не люди» Люко Дашвар» ( 11 клас «Обдарованість»).
ІІІ. Іванчихіна Т. «Проблема захисту української мови як «дому буття» в публіцистиці І. Дзюби» ( 11 клас ХЗОШ №62).

Секція ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ТА МОВОЗНАВСТВО 2

І. Надьон О. «Семантико-стилістичні особливості перекладу творів Т. Г. Шевченка англійською мовою» (11 клас Коротичанського ліцею Харківської районної ради Харківської обл.).
ІІ. Шишкевич Ю. «Засоби експресивізації та інтенсифікації в заголовках українського дискурсу початку ХХІ ст.» (9 клас Коротичанського ліцею Харківської районної ради Харківської обл.).

URL

Поділитися у соціальних мережах

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.